BlogHop tak trochu inak


  Blog Hop sa nakoniec dostal aj ku mne. Nominovala ma moja dobrá kamarátka, spolužiačka a tvorivá kolegyňa Yka, u ktorej sa vždy je čím inšpirovať. Určite nahliadnite. Blog Hop pozostáva z niekoľkých otázok, ktoré sa šíria z blogu na blog a tu sú tie moje:

 1. Na čom práve pracujem?

 Momentálne je mojou srdcovou záležitosťou tvorenie kalendárov pre rodinu, už mám dva hotové a práve pracujem na tom poslednom. Veľmi ma tešia reakcie obdarovaných ľudí, ktorí scrapbook obdivujú, ale sami netvoria, pretože nemajú čas alebo sa boja, že nemajú na to predstavivosť. Okrem toho ich tvorba prináša so sebou také zadosťučinenie, som totiž kozorožec a keď sa pustím do niečoho, chcem to dotiahnuť do konca a práve pri kalendároch je ten koniec práce vždy ohraničený 12-timi stránkami.
 
Od apríla tohto roku pracujem na projekte life, stránky lepím aj mesiace pozadu. Práve teraz sa nachádzam na júli, ale poznámky si zapisujem priebežne, takže všetko dobieham.
Okrem toho tvorím pohľadnice a iné výrobky pre Tvorilkovo. Aktuálne sú to diplomy na akciu Beer running, ktorá sa konala minulú sobotu.
2. Ako dlho mi trvá vytvoriť projekt?
To záleží od projektu, či sa jedná o pohľadnice, layout, krabičku,...či ide stránka do súťaže a či je potrebné ju vymyslieť podľa témy, či sa jedná o vecičky, ktoré spraviť musím, atď. Pohľadnica zhltne menej času ako stránka, ale koniec koncov, scrapbook je pre mňa koníček a čas, ktorý pri ňom strávim nevnímam.

3. S čím najradšej pracujem?

Scrapbookových pomôcok mám pomenej a tak si ich šetrím na projekty, ktoré idú do súťaží. Preto pracujem s málom, stačia mi moje obľúbené oranžové nožnice, ktoré som zapracovala aj do loga Tvorilkova, obojstranná páska, farebné perá či fixky a samozrejme papiere, farebné aj vzorované. Poslednú dobu pokukávam po mix media projektoch, tak možno raz niečo také :)
 
4. Aký je môj kreatívny proces?
Prvotnou záležitosťou je výber fotografie. Ak sa jedná o súťažný projekt, tak je pre mňa podstatná idea, ako stránku/pohľadnicu vlastne idem spracovať. Na tú si väčšinou musím počkať, kým ma osvieti. Stáva sa mi, že ma osvieti až keď mi horí termín :P Potom si sadnem a vytiahnem scrapbokové vecičky, zapnem si seriálik (zistila som, že sa mi veľmi dobre tvorí pri tých našich slovenských, len ich je málo pre mňa pozerateľných) a tvorím.

5. Ako a čím sa inšpirujem?

Inšpirujem sa tvorbou rôznych scrapperiek vo svete, na ich blogoch, rôznymi súťažami alebo jednoducho cez google. Mám v pc zložku, kde si ukladám stránky, ktoré ma veľmi zaujali. Taktiež ma veľmi motivujú rôzne challenge a podmienky, hlavne na českom fóre, kde vládne taká rodinná atmosféra :)

6. Aký je môj osobitý štýl?

Ťažká otázka. Rada si píšem journaling a nadpisy ručne. Mám rada jednofarebné podkladové papiere (hlavne biele), vrstvenie papierov, decentné zdobenie, predsa len v jednoduchosti je krása. A samozrejme najradšej by som nalepila na stránku čo najviac fotiek, pretože vybrať jednu fotku zo „100“ je naozaj ťažké. :D

Na záver mi ostáva posunúť blog hop ďalej. Nominujem teda scrapperku Ľubku, ktorá doma nemá núdzu o materiál, pretože vlastní obchodík Materiál pre tvorilky, je súčasťou design teamu na scraperi a ktorej farebný svet scrapbooku dopĺňa tvorivá polovička, Andrej.


Ďakujem za prečítanie a prajem pekný deň, Fluffy :)

Komentáre

Obľúbené príspevky